Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 156 2.4Jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 156 2.4Jtd

    Здравейте колеги, имам сериозен проблем с колата. Направи ми номер, след като я изгасих не запали докато не истина. Тогава се появи един "майстор", който реши че трябва да подаде ток от акумулатора към клапана за високо налягане, след което се наложи смяна на "компютъра". След смяната колата запали и тръгна, но на около 60 градуса изгасна и докато не изстине не пали. закачихме я и показа грешка (датчик на разпределителен вал). След смяна на съответният датчик колата запали но има същият проблем топла не мога да я запаля или гасне на 60 градуса когато не подавам газ. Пробвах да задържа педала на 2500 оборота, тогава не изгасна на 60 градуса подмина ги и си работеше нормално без да гасне сама. Но я загасих и отново не запали. Очаквам мнения и съвети...

  • #2
    Първоначално публикувано от theCOP Покажи съобщение
    Здравейте колеги, имам сериозен проблем с колата. Направи ми номер, след като я изгасих не запали докато не истина. Тогава се появи един "майстор", който реши че трябва да подаде ток от акумулатора към клапана за високо налягане, след което се наложи смяна на "компютъра". След смяната колата запали и тръгна, но на около 60 градуса изгасна и докато не изстине не пали. закачихме я и показа грешка (датчик на разпределителен вал). След смяна на съответният датчик колата запали но има същият проблем топла не мога да я запаля или гасне на 60 градуса когато не подавам газ. Пробвах да задържа педала на 2500 оборота, тогава не изгасна на 60 градуса подмина ги и си работеше нормално без да гасне сама. Но я загасих и отново не запали. Очаквам мнения и съвети...
    Смени датчик колянов вал и си карай колата с кеф. Ако искаш да си на сто процента сигурен, че е той ходи на диагностика (ама не при майстора където си ходил да пуска ток на помпата ) да видят в момента на не палене да ли отчита обороти, датчика на коляновия вал.

    п.с. Между другото има около хиляда теми за този проблем. Поздрави!
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
    Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от theCOP Покажи съобщение
      Здравейте колеги, имам сериозен проблем с колата. Направи ми номер, след като я изгасих не запали докато не истина. Тогава се появи един "майстор", който реши че трябва да подаде ток от акумулатора към клапана за високо налягане, след което се наложи смяна на "компютъра". След смяната колата запали и тръгна, но на около 60 градуса изгасна и докато не изстине не пали. закачихме я и показа грешка (датчик на разпределителен вал). След смяна на съответният датчик колата запали но има същият проблем топла не мога да я запаля или гасне на 60 градуса когато не подавам газ. Пробвах да задържа педала на 2500 оборота, тогава не изгасна на 60 градуса подмина ги и си работеше нормално без да гасне сама. Но я загасих и отново не запали. Очаквам мнения и съвети...
      Колега, надявам се че въпросния "майстор" ви е закупил и сменил ЕКУ-то за негова сметка, както и че ще ви възстанови парите за датчика на разпределителния вал.
      Както вече каза колегата в горния пост, това са си класически симптоми на здал багажа датчик на коляновия вал.
      Въобще, къде ги намирате такива "майстори"?
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Ще сменя датчика на коляновият вал и ще пиша за положението. Но незнам защо не натрупва грешки...

        Comment


        • #5
          Когато не пали си записва грешки. Точно в този момент, ако я закачиш на диагностика ще видиш, че не отчита обороти на двигателя или същите скачат безразборно, а като грешка ще даде "нарушена синхронизация" между колянов и разпределителен вал. Предния ти диагностик не е бил на този урок и за това е сменил датчика на разпределителния вал.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Колеги, след смяна датчик колянов вал всичко се опправи и за сега е нормално (без грешки). Благодаря за съветите...

            Comment


            • #7
              Може ли някой да ми обясни къде се намира датчика на коляновия вал, защото и аз трябва да го сменя, но днес не можах да го намеря<над маховика> !

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от valvano Покажи съобщение
                Може ли някой да ми обясни къде се намира датчика на коляновия вал, защото и аз трябва да го сменя, но днес не можах да го намеря<над маховика> !
                виж това:
                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=476
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Благодаря за помощта! Нямаше да се сетя... къде са го монтирали!

                  Comment


                  • #10
                    Здравейте колеги извинявам се за въпроса,но никъде по форумите не намерих как се сменя датчика на разпределителния вал.Става въпрос за 2.4jtd 136кс.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от boby_turbo Покажи съобщение
                      Здравейте колеги извинявам се за въпроса,но никъде по форумите не намерих как се сменя датчика на разпределителния вал.Става въпрос за 2.4jtd 136кс.
                      трудно, той е там до ангренажа.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Аз знам къде се намира,но незнам как се демонтира.Трябва ли да свалям ангренажа или може и да не се сваля.Просто като се захвана да не се лутам.ако някй е запознат да ми обясни на кратко.Имам техн.познания но досега не ми се е налагало.Благодаря предварително

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от boby_turbo Покажи съобщение
                          Аз знам къде се намира,но незнам как се демонтира.Трябва ли да свалям ангренажа или може и да не се сваля.Просто като се захвана да не се лутам.ако някй е запознат да ми обясни на кратко.Имам техн.познания но досега не ми се е налагало.Благодаря предварително
                          Май се сваляше и колелото на вала. Не помня, трябва да погледнеш.
                          И аз имам технически познания, но да ти кажа честно при такива шибани интервенции с неизвестен финал я оставям в сервиз, там става бързо и лесно докато си пиеш кафе със собственика на сервиза
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:07.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            За майстора си прав.Все пак си мислия,че може да се свали и без да се демонтира ангренажа.Поне така ми изглежда на пръв поглед.

                            Comment


                            • #15
                              имах снимки, но не мога да ги намеря
                              говори с някой сервиз дали ще го направят и за колко, после си намери приятел и въже да те тегли до сервиза, ако нещо се обърка и не се справиш и после я почвай.
                              После напиши една тема как става.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X